nellie ♥

tjenare, jag heter wilma, o är kompis till nellie, så jag tänkte gästblogga lite ;))
men jag hade typ bara tänkt skriva lite om den underbaraste, asså nellie.
Nellie.
min ängel, du betyder seriöst så himla fucking mke för mig!
vi har inga minnen, så de måste vi skaffa.
nellie, du är egentligen helt jävla obeskrivlig, men jag ska försöka skriva lite. ♥
min fina lilla söta, alldeles egna prinsessa. utan dig skulle jag inte klara av att leva, seriöst, du är min andra halva, du vet de va?
det finns tusentals stjärnor, men bara en sol. och de är du, nellie!
ett syskonskap av vänner, betyder allra mest för dom flesta personer, som tex jag. mitt systerskap består just nu av dej, på riktigt hög nivå. om jag var en fågel, så skulle jag skyddat dej med mina vingar, natt som dag och dag som natt, hela tiden liksom.
låt aldrig nått komma emellan oss,, Nellie, ALDRIG.
du finns i mitt hjärta inom mig, du ger mej glädje!
älska och glömma?
vem ska man älska? nellie.
vem ska man inte glömma? sin bästavän, o de är du.
nellie, jag finns alltid för dej baby,
jag älskar dej nellie. ♥
/din wilma.

hon är så hiimla söt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0