Kommissarie späck och Grünvald Karlsson ♥

sitter här och vet inte vad jag ska göra, har fett tråkigt.
mamma är och gymmar, och igår och i förgår så jag på massa filmer :D
här kommer 2 av dom :
KOMMISARIE SPÄCK! / är fan kär i den filmen , speciellt Grünvald ♥
THE BOUNTY HUNTER/ fett rolig :D
rekenomera (stav) dom , fett bra! :)
nu kom mamma hem , ska snart äta.
men vid 18:30 ska jag titta på mitt lag's match mot skattkärr.
ska inte va med för jag är sjuk-.-'
fuck asså...
innan det ska jag titta på bror mins klasskamp :D
KOMMENTARER
Postat av: isoldeeriksson

fin blogg, av världens finaste tjej, §

2011-05-18 @ 12:11:51 
URL: http://mencoolast.blogg.se/
jag blir fett glad över sånna här kommentarer , forsätt så :)
tack issa, din är och jätte fin :)
puss,§

kommer en bildbomb senare! :D
/N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0