har inte hunnit/pallat att uppdatera, så a ?!

sitter här och ser på film, är sjuk.
eller a, har bara lite ont i halsen och huvve värker.
har lixom inget att skriva om, veckan har varit bra(asså förra veckan).
i lördags var jag i boda borg med fia&emma.
det typ sög -.-'
men aja, sen i söndags spelade vi först match i Munkfors.
det blev 2-2, jag gjorde mål från nästan halva plan.
sen gjorde fia ett fett snyggt också! :D
men dom spela ganska fult.....!
sen efter det drog jag och fia och titta på fc-vif :)
fc vann med 2-0 ofc (A)
men aja, fett kul!
i måndags va jag med emelie, vi cyckla upp te klasskampen,
och titta på den.
fett kul, men jag frös ihjäl osv,
så jag blev sjuk ;/
men aja, chill :D
nu ska jag äta frukost och bara chilla .
bloggar nog mer senare om jag orkar!
/N.
awsome bild, ;$

Kommentarer
Postat av: isoldeeriksson

fin blogg, av världens finaste tjej, §

2011-05-18 @ 12:11:51
URL: http://mencoolast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0