fotboll<33333333

a igår så va man ju med emmah.
och vi drog ut i jutvik (sta) med hennes mamma& låsas pappa.
vi grillade.
sen skjusade hon in oss till hembyggsgårn.
där träffa vi massa folk osv,
och jag typ kaxa mot några småbarn...
typ benny,filip & hjalle.
och nån random ;$
dom var jätte gulliga :D.
men a, sen kom polisen för att några hade drukigt(sta).
så jag skrämde iväg småbarnen ;$.
hehe, men a.
och sen idag så har jag spelat fotbollsmatch mot qbik-00 ;d
och vi vann ju såklart, men 2-1 :D
jag är CP (a)
det var en liten dålig avensjuk förlorare i andra laget som sa att jag var cp.
men a, sen blev jag knäad på mitt knää.
typ ont ;s
men a, imorgon är det skola.
typ (N)!!
men a, ni får hare så bra.
/neeeeeeeeeeellie.
min brud ?
-ohja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0