i will be right here waiting for you ;$

men tjooooo ;) .
förlåt för dåliga uppdateringar (stav).
men nu berättar jag lite.
i fredags så var det ju skolan , sen åkte jag hem & vid 4 åkte jag till emmah . vi drog och köpte godis ,
sen gjorde vi oss iordning till discot. det var väll sådär på discot .
men jaja , jag & ida slängde oss i snön och jag hade bara på mig tights&shorts och linne typ ;$.
så kallt vare ! :D
sen sov jag ju över med emmah, skit kul ! ;D
men sen vi typ 1 eller nåt drog jag hem & åt & shiit , för jag skulle ta emot pris vid typ 3 . (friidrotten)
men före det åkte vi och titta lite på en dam-match ;).
och efter jag tagit emot priset och shiit , så drog vi tillbaka till ishallen och titta på en annan match .
innan vi drog till träslottet för vi skulle äta med hockey-laget.
skit kul ;).
jag,miccan,hanna&fia drog till "lekparken" och gungade i kina-gungan (den får heta så ) och så satt jag med hanna & jag var nära på att flyga av , hahahah !
men kul var det ! :O
och i söndags kom jag inte ihåg vad jag gjorde ;$.
och i måndags så åkte jag med Ida,pappa&Wille till karlstad .
köpte hörlurar och filmer ;). skit kul var det!
och igår så va jag med Emmah&Lukis :D.
det var skit kul , hahahahha !
orkar inte skriva allt vi gjorde.
och idag , blirde nog emmah&emma :D.
ja , iallafall vid fyra blir det enveronic ! ;)
/ nellietryggvessoN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0