sorry.

asså förlåt att jag inte har bloggat så mycket.
har haft dataförbud osv.
a, men i fredags så hade jag träning osv.
och då kom julia,bella&moster hit.
vi hade typ kul ,
och bella är för goooo. ;$
a , sen typ massa mer.
och på lördag drog vi till stan , och jag köpte ett par rosa mjukisbyxor och ett par rosa converse med blå snören ,
skit nöjd . :D
och på söndag spelade jag två matcher i skåre ?
a, typ mot helton och skåre.
gick inge bra , osvosvosv ...
a, orkar inte skriva mer ,
men imorgon blir det MOASWÄRD, SMILLAPOLLARI , AGNESMOBERG , och nån mer ? ;)
men aja , hare bra.

Kommentarer
Postat av: emmahälskarsinnellie

får jag va med?<33333

2011-03-31 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0