saknar mina boiis :(

hhej ,
orkade inte blogga igår ..
men igår var det skola och jag slutade halv4 , så farmor kom och hämta mig .
och så åkte jag hem och packade och åt lite .
sen drog jag till hallen och spela match mot 98: orna . :)
kan ju säga att det gick bättre än förra gången ,
förra gången : 30-4
den här gången : 25-7 :D.
skit bra spelat brudaRR . (a)
men idag har jag inte gjort nått ,
el jo , läxor -.-'!
men jag uppdaterar mer imorn om jag hinner ..
vill bara säga att jag älskar dig♥!
:(
/ nellietryggvessoN.
saknar den här cheyen , och jag hoppas hon mår bra ... ♥!

Kommentarer
Postat av: EmmaH

Ja jag mår bra

saknardigmed!<333333333333333

2011-03-09 @ 21:13:50
URL: http://emmahmullback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0