Nellie&Alexandra älskar ordet Abow . :D

hihi , rubriken stämmer.
men idag var jag med ALEXANDRA :D
och vi hade det bäst.
asså tiep , jah ä en fjårtizzz !
så da da , ;o
jah älskar mig själv , och jah tieep hatar dom som tiep hatar mig.
asså asså asså asså , jag är tieep full .
och söp förra helgen ,
asså så alla vet , så har jah lixom string , om du vill veta asså .

asså abow.
ditt jävla emo!
*thihihi*


HAHHAHHAHHAHHA , jah och alexandra har tråkigt ;$
abow, du nu lixom tieep ljög jag för mitt folk men vi har det bäst .
och nu ska jah tieep på träning , hoppas jag inte bryter en nagel o.O

TIIEP NELLIE , SWERIGES STOLTHET , JO TACK JAH VET!
oh , omfg !

jah skryter inte gärna ,oh jah spelar inte känd.
men tieep jah föddes te stjärna oh kommer dö som legend ! (6)
haha , om ni läser detta , så förstor ni att vi hade kul.
men sen tränade jag med boisen , dom stora (6)
gick jätte bra , och adnan sköt en boll på ryggen och sen slog han mig med armbågen på nerven ,
men det är chill.
orkar inte blogga mer , ska se film osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0