Dag 3 – Min bästa vän

jag har så många bästa vänner , men jag tar några.
Agnes Cecilia Moberg,
hon är mitt liv, det ända jag har.
min fkking underbar ängel , jag lämnar henne aldrig.
hon är min abv!
jag älskar henne , mer än någon annan♥
Alexandra Lill ,
hon är min egna banan.
hon betyder allt för mig, och jag kommer aldrig släppa henne.
jag älskar mitt emo sjukt!♥
Julia Pennert,
mitt egna cp barn .
hihi , hon betyder allt för mig och jag älskar henne starkt!
kommer aldrig släppa henne.♥
Elin Pettersson ,
mitt hjärta .
min egna älskling, hon betyder allt.
och jag kommer aldrig släppa henne.
jag älskar dig mitt hjärta!♥
liten bild ;$.
Sussi Sekythan ,
min egna baby.
jag älskar henne , och hon betyder mest !
våra minnen är sjjuka och jag kommer aldrig släppa henne.
jag älskar dig hjärtat :*♥
GustavLarsson,
mitt egna kak monster.
Fingers in vårat ♥ föralltid.
hih, kommer aldrig släppa dig bror.
jag älskar dig;*
Luka Nemorin,
min egna sötnos.
han betyder allt för mig , och jag kommer aldrig släppa hans hand.
du är bäst , jag älskar dig !♥
och massa mer , men dom är dom "närmsta".

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-23 @ 19:38:24
URL: http://emmahmullback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0