Agnes♥Nellie= skillade ungar som fan !

aja , igår så va jag me bästa AGNES :love: !
först va vi i badhuset ,
ägde ut det som vanligt .
vi träffa Moa&Emmah där . :)
sen va det en liten kille ,
han var tp 4år .
han åkte efter oss i rutchkanan .
och jävlar vad vi garva då .
hahaah ,
och så var den världens sötaste lilla tjej .
hon bada inte , men hon satt i morsans knän ,
hon hette nånting med NOAH . ?
Jätte söt iaf . :love:
skit kul iaf . :cool:
ssen drog vi hem till henne ,
för pappa skulle hämta mig .
och den lilla stunden hos agnes ,
så hände det massor .
vi var ute och "lekte" i snöhögar .
och först när agnes hade gått ner för ena snöhögen ,
så drog hon säg baklänges ,
hon tp halka , och slog i huvve i backen .
och jävlar vad både hon och jag garva då .
HAHAHAHAHAHA .
sen gick vi till en annan snöhög ,
och min sko fastna i snön .
sen tog jag ur foten ,
då ramla det snö över .
så den försvann ,
men vi grävde vettu .
och jag hade ju väskan med badkläder och shiit med mig ,
så hon hämta min handduk och vira runt foten .
HAAHAHAH !
och sen tänkte agnes springa hem och hämta en spade ,
men då kom hon tp halvvägs ,
så skrek jag agnes jag hitta den .
och så log den där .
den var fan längst ner . :O
men det va chill ,
sen trilla vi i snön ,
tp hela tiden .
men det var as kul ! :oo
måste göras om AGNES !
nu ska jag till badhuset med Nellie . (A)
men ni får hare bra // eran .
Älskar dej agnes :love: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0