KHT,ett hjärta av guld . :love:

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhej . <3
ska berätta om mina dagar . :D
fredag :
först var det skola ,
det sög . :o
sen träna jag oh så . ;)
lördag :
skit kul dag :o
först drog jag till IDABABY . <3
vi satt vid datorn en stund ,
sen drog vi till Röhs.
där satt vi och dunka musik ,
sen drog vi ut .
typ drog till trumpan ,
köpte godis&dricka :DDDDDDDDD
sen drog jag och titta på dam-match .
han inte titta på allt ,
för sen drog jag till Lukas PARTY . :DDDDDDDDDDDDDDDDD
fett kul . :cool:
bara för han nästan våldtog mig . ;$$$$$$$$$$$$$$$
hehehe..
Idag :
match mot NORA .
förlora med 3-2 .
skit bra spelat ändå ;$
men just nu sitter jag och dunkar musik .
det gillas .
100 topp , vafan ;$
men ni får harre bra .
puss:*/nellietryggvesson :o
ÄLSKA bilden :'o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0