never say never .

hej alla sötisar ;$
händer då ?
själv sitter man här ,
och dunkar musik .
skit kul !
ska snart träna fotboll med grabbarnAA :D
+ jag har gjort en ny header ..
blev jätte nöjd .
bara för agnes är min ängel !
här kommer en liten text till henne .
Agnes Cecilia Moberg <3 !
vart ska jag börja ?
du är min underbara ängel .
hoppas du vet det .
du fattar nog inte hur mke du betyder för mig .
du är verkligen allt.
många säger att ingen kan va helt perfekt !
men jag har dej som bevis .
många säger att bara änglar finns i himeln ,
men jag ser dej på jorden . ;o
du är den jag ser upp till .
den som får mig glad , 
när nått har hänt .
den som alltid finns vid min sida , 
i vått och torrt.
som alltid är där när nån behövs .
du fattar inte hur speciell du är för mig .
du är den ända .
den jag alltid vill ha vid min sida .
släpper du min hand , dör jag .
dina andetag , är mina hjärtslag .
du är min vackra ögonsten .
jag vill bara säga , att ha dig vid min sida , är det bästa som finns .
att bli älskad av dig är det vackraste för mig .
du är inte en vän till mig .
du är mer än så , 
du är som en syster .
vi har känt varandra hela 5 snart 6 underbara år .
dom åren har varit dom bästa i mitt liv .
det ända jag vill är att höra ditt skratt .
få se dina vackra ögon ,
dina sköna hår ,
och hålla i din hand .
våra minnen , går lixom inte att beskriva med ord ,
dom är sjukt otroliga , bäst och sjukt konstiga el vadå . ?
du ska veta att du är det bästa som hänt mig .
den jag alltid vill älska ,
den jag alltid vill bli älskad av .
för mig är du en speciell ängel .
du fattar någ inte hur mke jag älskar dig .
det går inte att beskriva med ord .
DU AGNES , ÄR DEN JAG ÄLSKAR ALLRA MEST !!
om inte du skulle finnas så skulle jag va död .
du är den som får mig leva .
agnes , du vet att jag älskar dig va . ?
släpper du min hand , dör jag .
du&jag , klarar bara allt tsm ,
är inget utan dig !
dina andetag , är mina hjärtslag !
DU ÄR BÄST MITT HJÄRTA ! :love:

Kommentarer
Postat av: agnes

aww!

nellie min BÄSTAVÄN !

jag älskar dig mer än allt annat!

du är mina andetag,

men du vet alla underbara ord som beskriver dig!

alla ord,

som tar en månad att säga!

ängeln min,

JAG ÄLSKARDIG ! <3333333333333333333333:love: :love:

2011-01-20 @ 17:54:54
URL: http://agnesmoberg.blogg.se/
Postat av: kungen ;*

Aso jAg älskar Agnes, du har lärt mig gå. Dina andetag är mina hjärtslag,§

Dy är min ängel , bara min !

You fkking evrything ;** <3333333333333

2011-01-26 @ 08:22:07
URL: http://banancheyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0