JAG ÄLSKAR HOCKEY :love: !

Hej alla ,
som ni tp redan vet så var jag på cup igår .
och det gick inte så bra ,
vi kom sist . :(
men tjejer ,
vi kämpa , vi slet ,
VI HADE ROLIGT ! :D
och när vi åt ,
jag , miccan & madde satt vi ett bord ,
med far min .
och hans märke på tröjan ,
hade tp flytta sig .
HAHAA ,
och jävlar vad vi garva då .
HAHAHAHA ,
men orkar inte berätta om allt ,
som hände på maten .
men fiffi välte ner ketchup-grejen . ;$
Och va vi garva . :D
första matchen :
var mot Sötertelje ,
och vi förlora med 4-1 .
andra matchen :
var mot Tullinge ,
och vi förlorade med 2-0 .
tredje matchen :
var mot Örebro Killar ,
och vi förlorade med 2-0 .
fjärde matchen ,
var mot örebro flick ,
och vi förlorade med 2-1.
men Södertälje&Tullinge ,
spelar i en serie i stockholm . :)
men det var kul ändå . (A)
det var roligast att spela mot grabbarnAA ,
heller hur brudaRR ? :o
Cupen's matchlirare : Nellie Tryggvesson,Fia Larsson, Micaela Åberg & Raneé Magnusson .
Och brudaR , ni vet att jag älskar er va ?
vi är bäst :love: !
men nu ska jag dra te Agnes ,
och va med henne&Jesper . :D
Puss :* /matchliraren . :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0