från och med du !

tttttttttttttttttttttttttttja .
förlåt att jag inte bloggat på länge . ;$
men jag ska berätta lite om dom dagar jag inte bloggat . :)
Igår ,
så va det skola . :(
chill ändå ,
sen var det igentligen handboll ,
men det blev inställd .
så jag drog på hockeyträning .
efter det drog jag & fia , till stenstalid ,
och titta på handbollsmatch ,
herrar .
20-19 , te ifk :'o
sen drog vi te ishallen ,
titta lite på den matchen ,
vi skulle ändå lämna av Fia .
Jag,Fia&Ida , sprang ut ,
och tp hoppa i snön .
och så halka vi och allt .
AHAHAHAAH , 
SKILLADE . :D
men idag ,
så vare skola .
sen kom jag hem &
gjorde läxor och nu sitter jag här . ;)
men vid 19:30 ,
så blir det att träna med 98:orna . :D
CHILL VAFAN . :love:
men ni får ha det bra //
nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeelllllllllllliiiiiiiiiiiiieeeeeeeeh.
EN JÄTTE fin bild på mej och ALEXANDRA . ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

bilden är ju frään vaffan. :o

2011-01-15 @ 16:53:36
URL: http://blackbananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0