emilfriberg!♥

emil friberg ,
du vet att jag älskar dej va ?
du är min lilla älskling .
du betyder allt för mig .
det är dej jag vill ha,
det är dej jag vill leva med ,
det är dig jag vill kalla min .
du är det finaste som finns ,
som vandrat på denna jord .
jag kommer aldrig släppa taget ,
det är din hand jag vill hålla i min .
det är dej jag vill hålla tag i ,
till sista andetag .
du är så underbar ,
du förtjänar mycket mer .
jag behöver inte leta mer ,
för jag har funnit skatten .
du&jag mot hela världen ,
tillsammans klarar vi allt'
om jag bara kunde förklara dej med ord ,
så skulle allt va lättare .
om du titta upp i himmelen och du säger vad du ser,
så ser du ditt namn inristat
och det betyder att du är allt i min värld.
om jag var tvungen att välja någon ,
så skulle jag valt dej .
för det är bara du som finns i mina tankar,
och när du pussar mig stannar mitt hjärta .
om du någonsin känner att du verkligen är ensam ,
så behöver du inte vänta .
för du kommer aldrig va ensam ,
när du har mig vid din sida !
bara för dej ska jag vandra genom eld & trampa på spikmattor för att kunna ge dej hjälp .
du är mitt liv, min kärlek , mina steg , mina andetag , och allt jag behöver !
och vad som än händer kommer jag aldrig släppa dig .
17januari ett datum att minnas ,
när du&jag blev ett ,
du min man & jag din kvinna .
du är grabbeN i mitt liv , och ingen kan ändra det !
men jag finner ingen bättre människa än dej ,
du är det vackraste gud har skapat .
älsk, du är min lilla ängel ,
den vackraste som finns !
du är precis allt för mig ,
du är den ända jag behöver .
har jag dej , har jag allt'
dina andetag , är mina hjärtslag !
om du har det svårt ,
så vet du var jag finns .
gör allt för att få se dej lé .
emil , jag älskar dej , hoppas du vet det .

Kommentarer
Postat av: DU SUGER

VA FAN

2011-01-24 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0