FIA,MICCAN&NELLIE ROCKAR FETT (h)

schuuuulululuu  D:
alla typ vet ju att jag va i karlstad igår ,
skit kul . :D
färjestad förlora med 3-1 . ?
ingen bra match ,
men jag , fia&miccan
satt typ & garva 24/7 .
och vi dansa när det var låtar ,
hahahahahaha ! :D
vi är bäst ,
älskar er (L)
sen efter matchen åkte jag&fia till mcdonals ,
fia tog massa salt & socker ,
och jag bara varför tar du så mycket ,
hon bara :
det är ju grattis !
och jävlar va jag garva ,
sen satt hon och spela trummor med sugrören ,
och så peta hon sig själv i ögat .
aja, fia ä inte så normar ;)
hehehe ,
sen slagga hon hos mig :D
och vi satt och garva hela tiden ,
vi satt vid datorn & såg på film ,
nu har hon dragit för hon skulle på match ,
men vi har haft kkkkkkkkkkuuuuul :D
ska snart på hockey-träning ,
*gilla-knappen* :D
skriver mer sen ,
/ nellietryggvesson .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0