-Kikkeli , ett ord jag & agnes diggar . ;$

hej alla :)
ja , nu ska jag berätta om igår&idag ,
kommer även lite bilder ;$
ja , igår :
så gjorde jag inte mycket ,
skulle va med Felicia&Emma ,
men Emma va sjuk .. :/
så jag var först i skolan ,
sen drog jag hem .
jag fixade naglarna&hade ansiktskräm . ;$$
sen satt jag vid datorn ,
sen vid halv 7 ungefär ,
drog jag till hallen ,
såg på 2 träningar & en match .
skit kul hade jag,cissi,frida,forsgren,hugo,casper&heikki .
DU JAG IKVÄLL ,
HAHAHAHAHAHAHAH ! :D
skit kul kväll ;)
idag :
så var det skolan ,
sen drog jag till sjukhuset .
fick spruta i armväcket ,
för min förbaskade hosta .
jag haft i ungerfär 6 veckor ;s
sen vi 3 åkte jag till agnes ,
vi hade kul även fast vi bara va i 2 timmar ungefär ? ;$
men vi satt vid datorn ,
och åt kladdkaka ;$
hheeh , gilla (Y)
men har nyss sätt på handboll ,
SVERIGE FÖRLORA :(
inte bra , men dom kämpa bra ;o
lite bilder med agnes , loveya. :*
lite snygg va ? ;$
fint lix ;o
närråh ;d
dagens outfit :
blå adidas tröja - julklapp :D
vit randig tröja - JC
jeans - vet inte ;$
strumpor - newbody tp ? ;p
men ni får ha de så bra ,
så hörs vi imorgon .
IMorgon blir det antingen Karlstad ,
eller badhuset med AGNES,EMANUEL&JESPER . :D
/ nelliteyggvesson , ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0