tack för bästa dagen Emil&Agnes :D

asså tack för dagen IGGO & EMIL :D
det har varit fantastiskt ,
skit kul !
och tack till även Emma,Elin , Gurra , Leo & molle ,
för en flummstund på bowlingen .
HAHAHHAHAH ,
men nu kan jag berätta lite bättre .
Dagen började meed att jag satt och messa med Agnes ,
och jag frågade om vi kunde va .
först sa hon att hon skulle va med Emanuel&Jesper ,
men dom ville inte ;s
så vid halv 11 ?
åkte jag till henne ,
och vi satt oss vid datorn .
snacka med emil ,
och frågade om han vill va med oss ;)
och det ville han såklart . :D
heheh ;$
vi skulle mötas vid 1 ,
så vid 12 så drog vi till orion och åt pizza ;d
skit gött ,
sen drog vi och mötte sötnosen vid pressbyrån .
och vi drog runt på stan och typ chilla :D
vi drog också till bowlingen för vi skulle titta om JULIA&ALEXANDRA var kvar ,
men det var dom inte .
men då träffa vi , emma,elin,gurra,leo& molle :D
och vi flumma (y)
men jag orkar inte berätta mer ,
och Agnes har alla bilder ..
men jag tycker ni ska checka agnes blogg ,
för hon kommer lägga upp bilder ,
tror jag :D
agnesmoberg.blogg.se
men ni får ha det bra :)
/ nellietryggvesson .
CCCCCCCCOOOOLLLASSTTT I STAN ! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0