rubrik ?

hej.
idag har man inte gjort mycket .
först åkte man till stan och handla massa grejer ,
kommer bilder på det sen.
sen åkte jag hem och fikade ,
med familjen , och farmor,farfar och Krilla :).
jätte gott (a)
sen åkte vi och tittade på handboll ,
vi inte hur ställningen blev ,
men vi vann iaf ;).
sen åkte vi och titta på dam matchen ,
och dom vann med 6-1 el nått ? ;$
vet inte .. ;$
sen åkte jag hem ,
och satt mig här som vanligt :d.
och nyss har jag ätit ,
gött (h)
men nu kommer några bilder :
saker jag fått :
det var det jag fick ;).
halsband , tröja , chinos , glajjor , örhängen och hårspray .
ni får kommentera om ni vill veta vad det kostar el vart man kan köpa det :).
/ nellietryggvesson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0