Kondom♥Dildo♥Kuk♥Fitta=Bästavänner ;).

HHAHAHAHA , rubriken stämmer helt :).
aja , berättar snart varför ;).
men min dag börja med att jag va i skolan :(.
sen gick jag och mötte Moa&Sussi vid Empoli ,
sen mötte vi Emmah vid Inter Sport .
Sen drog vi hem till moa ,
och satt vid datorn :d
Sen drog vi till stan ,
och jag satt på Dildon sven :'3.
och sa det här är min favoritlåt .
då börja Sussi kalla mig Dildo .
och då kom jag på Kondom till henne ;).
och Emmah fick bli Fitta ,
och Moa Kuk .
( därför heter rubriken så )
eheheheh ;$
och jag , Sussi & Emmah , köpte världens bästa "allahjärtans-dag present till våra killar . ;$
HAHHAHHAHAHHA !
men vi hade jätte kul ,<3!
men ska snart åka och titta på min träning ;d.
/ nellietryggvesson.
en bild jag gjorde nyss ,
gilla* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0