i will fight !

hhhhhhejsan :).
nu ska jag berätta om igår , och idag ;).
igår :
så var jag först i stenstalidhallen från tio till typ 2 el 1 ?
och titta på massa matcher ;3.
jätte kul , sen åkte jag till ishallen .
och så titta jag på våran match ,
var inte med :(.
men vi förlorade med 5-2 ?
men jag tyckte mina brudar , kämpa jätte bra :D.
men jag var med Samuel,Elin&Thea .
vi hade kuuuuuuuuuuul . :)
idag :
först var det skola ,
sen åkte jag till laserbehandlingen igen .
gick jätte bra , men ska ta det lungt .
sen åkte jag hem och fikade , och satt här en stund .
men jag han inte blogga då ,
för jag skulle titta på våran träning .
men det var kul :).
/ nellietryggvesson.;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0