even if the sky falling down,

hej alla, igår var jag på fest typ ;$
det va hur kul som helst ( även om det var hos farfar ;$)
men jaja , jag drack typ öl D:
hahah , men jag bestämde (kanske) också med min pappas kusin ( cecilia erikssoN) och min kusin (Viktoria) att under sportlovet ska jag och Vickan åka till Cissi ( hon bor i Örebro) och va hos henne , och dra till typ Lek & Bus och shoppa och allt :D!
kommer bli SVIN KUL :O!!
hahah , men det var kul igår ,
och idag åkte jag vid 12 till enveronic , för jag skulle titta på Lukas typ cup :D.
jag var med emmah , och vi typ flumma ! ;o
och meja gick fram till en kille (william trorja han heter ;$) och sa Nellie tkr du är skit snygg ,
och jag bara jävla ungjävel .. hahah !
men sen hände typ massa mer , typ att en kille (benjamin)fatta att jag typ gilla en , även fast inte luka sa det ;$
aja , sånt händer (a)
skit kul vare iaf !
men nu ska jag på träning , så sharå !
/ nellietryggvesson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0