Dag 5 - Vad är kärlek ?

kärlek för mig är något helt annat ,
än typ vänskap .
det är så mycke speciellare !
kärlek , det vackraste som finns .
iallafall om man har en som älskar en för den man är ,
som jag har .
EmilFriberg;$.
men kärlek är något pinsamt ,
men ändå underbart !
tänk efter innan du blir tillsammans med nån ,
FÖLJ DITT HJÄRTA !
kärlek för mig är något helt annat ,
än typ vänskap .
det är så mycke speciellare !
kärlek , det vackraste som finns .
iallafall om man har en som älskar en för den man är ,
som jag har .
EmilFriberg;$.
men kärlek är något pinsamt ,
men ändå underbart !
FÖLJ DITT HJÄRTA !
hela tiden ,
vad som än händer !
men lixom ,
kärlek kan va svårt .
men kärlek är en fest .

/ nellietryggvesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0