MARKEN (6) <3

ah , igår var det ju marken och jag gick med dom bästa.
alexandra,agnes,julia&pennert!
det var typ bäst,
men jag skämde ut mig osv..
för det var några som stod i en ring runt cornelia&adnan för dom kramades och då hoppa jag inte och bara skrek "puss förfan" och sen efter typ tjugo år så blev det en puss och jag bara in med tungan adnan D:
men det blev det inte :(
sen hände typ massa mer ,
och som alla vet så är jag inte så normal.. :(
men det är lungt trorjag .
men nu kommer min mobbade lillasyster, och vi ska snacka lite.
älskar dig emma ♥
sen tränar jag med 98:orna handboll, det gillar vi!
jag bloggar mer sen , om jag har något intressant att berätta om :D
JAG ÄLSKAR DEJ MEST LUKA NEMORIN!
saknar den här cheyen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0