gårdagen & idag (L)

a, igår var jag ju med sussi,edwin och samuel.
vi hade det skit kul :D
först möte , jag och sussi edwin vid hacklehem.
och sen cyckla vi till maxi..
edwin skulle typ köpa något. ;s
sen mötte vi samuel vid sjukhuset, sen satt vi typ där och chilla lite.
sen drog jag och skulle köpa en festis till edwin ,
och då hörde jag typ fel ;$
så jag köpte fel festis, + att han tål ju inte äpple.
så vare det i, sen drog vi och bytte och då tog vi fel igen,
sen en gång till då tog han en fanta exotic ;)
AHAHAH,
sen drog samuel hem och jag,sussi&edwin drog till gästhamn.
sen drog edwin till coop och så kom hans mamma och hämta han.
så jag och sussi drog till hacklehem.
och i tunneln vid tågstation,
min cyckel typ gnislar ;s
för att en grej vid hjulet stöter emot.
så jag skulle sparka till den och fast med foten i hjulet,
så jag "stegra" på framhjulet , och var nära på att trilla framläges.
men jag kom ner igen, men jag slog i den där grejen.
och jag fick as ont i foten ;s
men ah, det är lungt!
och idag mötte jag emelie vid 12 vid maxi.
sen drog vi till lekparken bakom där , där mötte vi blom & fille, och så var vi med dom typ en stund.
både vi maxi & östermalm.
sen drog vi till maxi igen , och träffa ebba&moa.
sen vid 2 kom marko&jocke dit ;$
så vi var med dom , vi drog bak till lekparken.
och då kom elin,cissi & disa.
så vi va med dom.
orkar inte berätta allt vad som hände.
men lite kan jag berätta.
marko gjorde världen snyggaste kullebytta i rutshkanan (sta)
och sen skulle jocke lobba över bollen över elin,
men det gick inte så bra.
så han råka sjuta den rätt i nylle på henne.
och va vi garva..
haha, sen hände typ massa mer.
men sen drog emelie,
och sen drog marko,
sen jocke.
då hängde jag med elin,cissi&disa,
hem till elin en stund.
sen drog jag hem, sen blev det träning.
det söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööög -.-'!
men aja, orkar inte skriva mer.
imorgon blirdet badhuset med elin,jocke & marko (h)
*gilla*
pussN / Nellie ;*
söt bild på mig och fia ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0