fia -v- nellie ☻

jag har haft två underbara dagar med min fia♥
i fredags så prata jag med fia på typ facebuuuk ,
då fråga hon om vi kunde va .
då va vi, hemma hos mig .
jag har ju fått en studs matta , så vi typ hoppa på den och sen satt vi vid datorn och senare baka vi kladdkaka .
den blev typ god ;3
känner oss duktiga (a)
men det är vi också , så ?
vi hade typ på nutella och massa olika strössel ;$
sen tänkte vi att vi skulle sova, och det fick vi ofc :D
så hennes mamma hämta oss så åkte vi till henne.
vi drog typ till maxi och köpte godis osv,
sen va vi med gabbe till typ 10 :)
vi hade typ kul ;$.
sen satt vi typ vid datorn hela tiden efter det,
men vi hade kul!
och idag så vaknade vi vid typ kvart i 9 , då satt vi oss vid datorn.
sen drog vi till maxi , sen prata vi med adnan på msn och sa att han skulle komma till fotbollsplan bakom maxi,
då kom han dit och vi träffa elin&emma där.
så vi va med dom .
och eftersom jag och fia är skillade så trillade vi på cyckel typ tre gånger ;;$
sen hoppa fia på mig, och sen trilla vi.
sen rulla vi oss ner för en backe och vi fick grönskot (sta) på byxorna osv..
men vi är ju bäst så.
och vi hade ju hur kul som helst, sen var jag tvungen att åka till farmor och käka osv.
men sen åkte vi och hämta fia , så åkte vi hem till oss, och va en stund.
vi gjorde det vanliga typ :D
perfekt hare varit , älskar dig fia!
kommer massa bilder!
råka gör ett hål med mitt finger (h)
resultatet:
det här har jag fått :
rosa chinos ;$
( det är fias chiinos med på bild också)
bikini, ;$
en matta ;$
+ 200kr och massa godis :D
/ N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0