eh , fifan..

förlåt att jag inte har bloggat så himla mycket.
fullt upp osv,
men i helgen var jag ju på hockey läger,
och det var ju bäst.
har inga bilder eller nått , så :(
och jag orkar inte berätta så mycket.
men en sak ska jag berätta.
fredag till lördag.
då sov vi ju i idrottshallen uppe vid djurgårn.
typ runt 8/9 så var det ngra grabbar som knacka.
och vi blev typ as rädda.
och miccan var typ as kiss nödig och våga knapp gå på toa ,
så hon var nära på att kissa på sej.
och fyfan vad vi garva typ.
men jag vet vilka det va så lungt!
men det var bäst!
och alla andra dagar den här veckan orkar jag inte berätta om
men.. idag så va jag med Jackeboii,Gurraboii & my cannibal AGNES MOBERG ;*
och vi hade det bäst typ,vi va på stan .
och utanför intersport så satt Agnes på musik och började dansa.
och alla typ kolla på oss,
och jag och gurra bara 'vem är det där?' och peka på agnes och bara garva.
eh , fyfan .
och jag och Agnes bestämde att vi fyra ska dra typ till boda borg eller gustasvik ngn gång.
+ att GURRABOII&JACKEBOII ÄR BARA VÅRA!
-RÖR NI , DÖR NI !
haha , älskar er alla tre.
ni är bäst♥
orkar inte skriva mer , ska käka pizza nu sen blire någ film .
/N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0