dagen med dom bästa ♥

idag har jag varit med dom här trollungarna:
och vi hade det bäst :)
Ida filmade Sussi när hon "låg" på pingisbordet på djurgårn sen bara kom Edwin och jag , asså när ida filma..
-Sussi, Sussi vill du bli tsm med Samme ? 
......
-Eeeh, va?
-Vill du det?
.....
-HAHAHAHHAHAHAH!!!
seriöst?
-Men jag är tsm med Albin..
-Så du säger nej?
-MM
-Samuel, hon sa nej tyvärr!!
Sen bara.
Vill du det då Ida? sa asså Edwin.
-Eeh..? nej?
-Jag sa ju det samuel ..!!!!
-Han sa att du skulle säga ja te han !
-hahah, okej..?
Sen gick vi te "chilla taket" .. 
sen sa jag till ida att Edwin tycke hon var snygg o aa "perfekt".
sen var vi vid gästhamn och kasta macka.
och jag och sussi är ju sämst på det ;$
så hihi, det gick ju ":(" !
sen hände massa mer typ.
och imorgon blir det dom igen , fast inte ida :(
men det är chill, det gillar vi ♥
puss /N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0