BODABORG (6)/ Valborg ♥

förlåt för att jag inte har bloggat.
har inte haft tid..
men i onsdags så åkte jag till elin , åt mat och satt vid datorn.
sen drog vi och mötte Fia vid maxi, sen åkte vi till badhuset,
och mötte Jocke&Marko.
sen var vi i badhuset med dom.
sen efter det drog jag,fia,elin&jocke till maxi och köpte mjukglass.
medans det så drog marko te östermalm, el a vi trodde det.
han trillade på cyckeln.
men när vi kom till östermalm , så var han inte där.
så jocke drog hem till han, och då sa han syrra att marko hade dragit till sjukhuset i karlskoga.
för att han hade dragit sig på cyckeln och skrapa upp hela knät..
sen drog jag hem och åt.
efter det drog jag hem till Fia,vi skulle ha sett på grabbarnas träning.
men vi kom typ när det var en 20 min kvar, så vi skippa det.
vi satt vid datorn, och hade typ kul.
torsdag:
då åkte jag och mamma till stan, sen hämta vi emma.
sen var jag och emma,hemma hos mig.
sen drog vi på träning.
kaxa med tränaren :D
sen sov jag hos emma, vi hade typ kul.
käka pizza osv.
sen skulle vi prata med cornelia i telefon, så vi gick ut på balkongen..
då kom emmas syrra och sa att hon skulle dra till deras pappa.
då drog hon ner handtaget en bit.
så vi blev utelåsta ;$
AHAHAHA!
fredag: vid kvart över nio kom mamma och hämta oss, sen hämta vi smilla.
så drog vi te bodaborg.
vi klara typ 11 banor trorjag.
men vi typ faila hela tin, men vi hade extremt kul!
och idag är det valborg, och den spännderas med Emma.
vi ska grilla,äta jordgubbar med grädde, spela kub och sen blire att dra te hembyggsgårn också.
kommer blogga imorgon.
typ på eftermiddagen.
för har fotbollsmatch mot qbik -oo s;
aja, ni får ha en bra valborg.
för det ska jag ha!
PussN/ Kingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0