Nyår . Hejdå 2010 , Hej 2011 . :love:

Tjoo . :)

30december:
Julia,Bella,Moster&Christer var här .
vi hade jätte roligt .
fick mina sista julklappar .
Allt jag fick i julklapp :
Mobil
Kläder
Smink
Pengar
Godis
våffel-tång
m.m . :D
rätt nöjd iaf . ;)
Tog ett skönt bullbebad efter det . ;)

31december :
Förut så drog vi till Branäsberget .
åkte slalomskidor .
skiit kul faktiskt . :)
Men nu sitter jag och äter marshmallows ,
mums . :cool:
Ska göra mig iordning till nyår firandet nu .
god mat ,
och mycke fyrverkerier .
vi ska inte skjuta fyrverkerier ,
utan bara titta på när dom sjkuter uppe vid branäsberget .
Men det är chill . :cool:

Men vi höres . :love:



 


Gott Nytt År , alla . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0