Badhuset med massa folk . (a)

Hej alla söta .
idag har de varit en fantastisk dag , fast även en dålig . :(
först var jag ju me Alexandra , eftersom vi sov över .
det var ju bäst , el vadå . ? o:
men sen drog jag till badhuset med familjen ,
men då messa jag Emelie och fråga om hon kunde komma .
då kom hon . (A)
Vi hade typ kul , el vadå ? o:
sen kom typ Agnes,Edith&Jesper .
Då va vi med dom , typ ibland .
Då träffa vi typ några killar ,
och det var en som ville ha mitt nummer .
helt sjukt . o:
men sen fråga Agnes, han om han hade facebook .
han bara ja .
då sa Agnes&Emelie vad jag hette . ;$
Så han kanske addar mig .
och så tke han att jag var snygg ,;$
och han var 13 . o:
men de e chill . (A)
sen sa Emelie , till en kille .
hon gillar dig , och peka på mig .
och han blev så jävla förvånad ,
sen sprang han iväg .
Sen kom det en annan kille från Karlstad . :)
Då sa Emelie samma sak ,
då sa en av hans kompisar ,
: Ah , nu är ni gifta . o:
Jävlar vad jag garva då .
AHAHAHAHAH .
men sen drog Emelie hem ,
då va jag med Agnes&Edith&Jesper ,
så drog dom hem ,
så var jag med Alexandra&Ida .
Vi tp bråka med Leo&Olle . :love:
Jävla vad vi dampa då . o:
Men chill vafan . (A)
Det var min dag . :D
och imorgon blirde AgnesBästMoberg&EdwinSötastOudin ,
och vi ska till badhuset . :)
Men hare bra / NellieBanan . :cool:

Kommentarer
Postat av: Moakkung :)<3

bra och fin blogg ! :D(LL)

2011-01-16 @ 20:02:41
Postat av: bloggens ägare ;o

tack moa , betyder mke ! :D <3

2011-01-17 @ 16:25:30
URL: http://banancheyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0